Video Marketing Conference
Wideomarketing * Współpraca z influencerami * Badanie efektywności wideo w internecie * Budowanie wizerunku marki w sieci
W dniu gali Grand Video Awards 09.10.2019 r
Kino Iluzjon, godz. 10:00
Dla kogo:
szefowie marketingu firm, szefowie sprzedaży, digital managerowie,
stratedzy, media plannerzy, pracownicy agencji reklamowych i mediowych,
pracownicy studiów producenckich i sieci partnerskich MCN.
PROGRAM KONFERENCJI
9:45 – 10:00 – rejestracja uczestników
10:00 – 10:15 – otwarcie konferencji, kwestie organizacyjne
10:15 – 10:45 – JACEK GADZINOWSKI, producent wideo, podróżnik, kitesurfer i przedsiębiorca
- Szklany sufit? Kryzys wielkich influencerów i blokady rozwoju małych kanałów.
Mierzenie się z wyzwaniami – zasięgi, produkty, regionalizm czy globalizm – oraz zmieniającą się modą, przemijaniem.
10:45 – 10:55 – sesja pytań i odpowiedzi
10:55 – 11:25 – KAMIL BOLEK – dyrektor marketingu w LifeTube
- Clutter reklamowy na kontach influencerów.
Czy warto podejmować współpracę z twórcą związanym z jedną, silną marką? Czy pojedyncze kampanie będą wtedy dostrzeżone?
11:25 – 11:35 – sesja pytań i odpowiedzi
11:35 – 12:05 – PAWEŁ KWAŚNIEWSKI, Video Brothers, producent TV, reżyser, dziennikarz, artysta i KATARZYNA BOSACKA, polska dziennikarka prasowa i telewizyjna
- Gwiazdy starych mediów na You Tube.
Gwiazdy telewizji przenoszą się do sieci – co mogą teraz zaoferować markom, czego nie mogli w telewizji.
12:05 – 12:15 – sesja pytań i odpowiedzi
12:15 – 12:45 – przerwa lunchowa
12:45 – 13:15 – URSZULA SYPNIEWSKA, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Golden Rose i MARTA ŁUCKA-LACH, menedżer ds. marketingu i PR Golden Rose
- Z perspektywy marki: influencerzy w e-commerce: konkretne i mierzalne efekty działań z influencerami, jak zmaksymalizować konwersję.
Doświadczenie marki we współpracy z influecerami – case study.
13:15 – 13:25 – sesja pytań i odpowiedzi
13:25 – 13:55 – WOJCIECH WAWRZAK, radca prawny, autor bloga praKreacja.pl
- Co wolno pokazywać/prezentować, a czego nie wolno na YouTube.
Polityka obyczajowa YouTube i jak ona działa – demonetyzacja, +18, kiedy YouTube zdejmuje filmy i nakłada ostrzeżenia.
13:55 – 14:05 – sesja pytań i odpowiedzi
14:05 – 14:35 – KRZYSZTOF BUDZYŃSKI, Hash.fm, autor raportu „Musical.ly. Ulubiona aplikacja nastolatków”
- TikTok – jak sobie radzić z ewidentnymi brakami platformy.
Fenomen aplikacji wśród najmłodszych. Wady i zalety. Czy w aplikacji leży potencjał reklamowy dla marek?
14:35 – 14:45 – sesja pytań i odpowiedzi
14:45 – zamknięcie konferencji