Prelegenci

„Kulisy AdWords – prowadzenie skutecznych kampanii w internecie: kreacja, demografia, zakup.”

Karol Dziedzic – Google certified trainer. W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM / SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Certyfikowany trener Google AdWords i specjalista Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży finansowej, FMCG, e-commerce. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej, klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.

„Współpraca z influencerami z perspektywy domu mediowego – case study najlepszych oraz najbardziej nieudanych akcji.”

Szymon Kubiak – head of content creation w MediaCom Warszawa. Z MediaComem związany od 4 lat, z branżą internetową od 2010. Współtwórca największych kampanii influencerskich i gamingowych w Polsce dla takich klientów jak Play czy Coca-Cola. Zdobywca nagród: Effie, Innovation, Golden Arrow, Grand Prix Kreatury czy Mixx. Doświadczenie zdobywał we współpracy z takimi firmami, jak: The Coca-Cola Company, Play, Sony Mobile, GlaxoSmithKline, Bayer. Szef grupy roboczej esport & gaming w IAB Polska, współtwórca jednaj z największych konferencji esportowych w Polsce – Esport Forum

„Zasięgi – czy naprawdę warto o nie walczyć?”

Weronika Krzymińska – związana z YouTube i influencer marketingiem od ponad 5 lat. Przez ten czas pracowała dla LifeTube i Gamellon oraz była menedżerką takich youtuberów, jak Blowek, 20m2 Łukasza czy Polimaty. W Gamellon, jednej z największych sieci MCN w Polsce, pełni funkcję head of sales. Gamellon zrzesza ponad 130 kanałów, które generują ponad 40 mln subskrypcji i 200 mln wyświetleń miesięcznie. Weronika Krzymińska zawodowo odpowiada za nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami bezpośrednimi oraz największymi agencjami i domami mediowymi. Prywatnie czas poświęca podróżom, lotnictwu i swoim dwóm cavalierom.

 

Michał Petryka – związany z branżą od 2015 roku. Początkowo jako content support specialist, a następnie audio & video distribution specialist w Independent Digital. Zajmował się codzienną obsługą i utrzymywaniem relacji z klientami kluczowymi oraz zarządzaniem projektami u największego w Polsce niezależnego dystrybutora treści cyfrowych. W 2017 roku dołączył do działu managementu Gamellon jako digital music manager a następnie senior account manager, zajmuje się obsługą topowych polskich twórców YouTube. W czasie wolnym interesuje się nowymi technologiami, a urlopy spędza na polskich i zagranicznych festiwalach muzycznych.

 

„Nisze tematyczne i wykorzystanie potencjału ściśle sprofilowanych youtuberów.”

Marta Rządkowska jest account managerem w LifeTube. Jako menedżerka twórców rozrywkowych, realizuje kompleksowe kampanie z markami, doradza w zakresie budowania społeczności oraz dba o rozwój kanałów influencerów. Z marketingiem związana już od studiów. Swoje doświadczenia zdobywała, pracując przy organizacji wrocławskich eventów, budowaniu strategii komunikacji w mediach społecznościowych takich marek, jak Bosch, Siemens czy Zelmer, oraz tworząc kampanie z influencerami jako YouTube strategy manager w Epic Makers. W internecie czuje się jak ryba w wodzie. Jej pasje to kino, media społecznościowe, grafika i psychologia. Czas wolny najchętniej spędza z przyjaciółmi lub w dalekich podróżach.

Anna Wójcik jest senior account managerem w LifeTube – największej sieci YouTube w Polsce i agencji influencer marketingu.
Anna rozwija w LifeTube dział muzyczny i jest menedżerką twórców z tej kategorii – realizuje kompleksowe kampanie z markami, doradza w zakresie budowania społeczności i wizerunku w sieci oraz dba o rozwój oferty muzycznej LifeTube. Z branżą muzyczną i marketingiem związana jest już od studiów. Doświadczenie zdobywała pracując w wytwórni Prosto – przy marketingu premier muzycznych, produkcji teledysków, zarządzaniu projektami wydawniczymi oraz rozwijając kanały socialmediowe tej oficyny. Stworzyła od zera kanał ProstoTV, który był pierwszym monetyzowanym kanałem muzycznym w Polsce, a także pierwszym w tej kategorii, który przekroczył milion subskrybentów. Wydawała albumy takich artystów jak Sokół, KęKę czy VNM. Realizowała także współprace artystów z markami, m.in. RedBull, Reebok, Johnnie Walker, Jeep, Tiger Energy Drink i in.
Jej największą pasją poza muzyką jest sport: od amatorskiego narciarstwa, przez lokalne rozgrywki koszykówki, po mistrzostwa świata w piłce nożnej.

„Profesjonalny e-sport – demitologizacja gamingu i sterepotypu gracza. Jak skorzystać z wielomilionowej widowni.”

Maciej Sawicki – współwłaściciel domu produkcyjnego Foszer Sawicki oraz studia animacji Better Story Studio. Producent i reżyser. Działa w branży sportów elektronicznych, prowadzi platformę Sawik.tv. Komentator i dziennikarz esportowy. Laureat nagród Polish Esport Awards oraz Grand Video Awards w 2017 roku.

 

 

 

„Automatyzacja w świecie influencerów.”

Karolina Chojnowska agency sales manager w sieci partnerskiej TalentMedia (należącej do holdingu Mediacap). Poprzednio przez prawie dwa lata pracowała w dziale Beyond Advertising domu mediowego MediaCom Warszawa. Zajmowała się projektami z udziałem influencerów (m.in. dla firm Wrigley i Marie Brizard), treściami telewizyjnymi dla Mars Polska oraz kampaniami kontentowymi i socialmediowymi dla Idea Banku i Euroloan. Wcześniej była związana z agencjami specjalizującymi się w SEO i social media marketingu.

 

„Konkretnie o prawach autorskich. Case’y na YouTube, spory, kradzieże, przeciwdziałanie.”

dr hab. Marek Świerczyński – adwokat w KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński. Doradza przedsiębiorcom w zakresie danych osobowych, prawa własności intelektualnej, handlu elektronicznego, prawa farmaceutycznego oraz prawa prywatnego międzynarodowego. Wieloletni współpracownik kancelarii prawnej Baker & McKenzie, wcześniej pracował w kancelarii prawnej Traple Konarski Podrecki, pełniąc funkcję dyrektora oddziału warszawskiego.
Ekspert Rady Europy w zakresie dowodów elektronicznych. Od stycznia 2013 roku do stycznia 2014 roku pracował w Szwajcarii, pełniąc funkcję legal director Africa, S-Africa, Israel dla międzynarodowej korporacji farmaceutycznej. Członek sekcji prawa własności intelektualnej Instytutu Allerhanda. Pełni funkcję arbitra w Sądzie Polubownym ds. Domen Internetowych.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Obecnie jest zatrudniony na stanowisku profesora nadzwyczajnego w Katedrze Prawa Cywilnego i Prawa Prywatnego Międzynarodowego WPiA UKSW. Autor licznych publikacji naukowych, w tym współautor pierwszego podręcznika o prawie farmaceutycznym (dwa wydania z 2008 i 2012 roku, trzecie planowane na 2018 roku) oraz monografii: „Prawo reklamy i promocji”, „Prawo Internetu” oraz „Prawne aspekty handlu elektronicznego”, a także suplementu encyklopedii „Cyber Law in Poland”.

Michał Chodorek, adwokat w KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński. Specjalizuje się w ochronie danych osobowych, prawie własności intelektualnej (w szczególności e-commerce, prawie autorskim i prawie znaków towarowych),ej konkurencji.
Jego doświadczenie obejmuje ocenę zgodności z prawem celów, zakresu i sposobów przetwarzania danych osobowych, jak również doradztwo przy transakcjach dotyczących praw własności intelektualnej, reprezentację klientów w postępowaniach cywilnych i karnych dotyczących naruszeń praw własności intelektualnej i czynów nieuczciwej konkurencji.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz British Law Centre, prowadzonego wspólnie przez Uniwersytet Warszawski i University of Cambridge. Tytuł zawodowy uzyskał, odbywając aplikację przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie.

„Czego nie robić, decydując się na współpracę z influencerem.”

Wojtek Kardyś – ekspert do spraw komunikacji internetowej. Z wykształcenia filozof, scenarzysta. Współzałożyciel agencji konsultingowo-produkcyjnej Good For You. W reklamie internetowej od ośmiu lat. Specjalizuje się głównie w produkcji wideo oraz marketingu influencerskim i socialmediowym. Dziennikarz. Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej internetowi i influencerom – „Cotygodniowy przegląd internetu”.

 

 

 

Prowadzący Video Marketing Conference 2017

Aleksander Szulc – od 2007 roku jest związany z branżą reklamową. Od samego początku realizując projekty w nowych mediach, pracując dla największych marek jak Nike, Play, LG czy Lech.
Praktyk i teoretyk. Łączy doświadczenie marketingowe, z produktowym i sprzedażowym. Zasiadał jako członek jury w takich konkursach jak Mixx Awards czy Grand Video Awards.
Jako konferansjer przecierał szlaki w ramach cyklicznego wydarzenia Social Media Czwartki. Jako osoba merytoryczna moderował dyskusję podczas Video Arena Ursynów, jak również prowadził BUSINESS & MEDIA MEETUP 2015, podczas jednego z największych polskich meetupów (blisko 20 000 uczestników).