Program

Video Marketing Conference

Wideomarketing * Współpraca z influencerami * Badanie efektywności wideo w internecie * Budowanie wizerunku marki w sieci

W dniu gali Grand Video Awards 09.10.2019 r

Kino Iluzjon, godz. 10:00

Dla kogo:

szefowie marketingu firm, szefowie sprzedaży, digital managerowie,
stratedzy, media plannerzy, pracownicy agencji reklamowych i mediowych,
pracownicy studiów producenckich i sieci partnerskich MCN.

PROGRAM KONFERENCJI

9:45 – 10:00 – rejestracja uczestników

10:00 – 10:15 – otwarcie konferencji, kwestie organizacyjne

10:15 – 10:45 – JACEK GADZINOWSKI, producent wideo, podróżnik, kitesurfer i przedsiębiorca

  • Szklany sufit? Kryzys wielkich influencerów i blokady rozwoju małych kanałów.
    Mierzenie się z wyzwaniami – zasięgi, produkty, regionalizm czy globalizm – oraz zmieniającą się modą, przemijaniem.

10:45 – 10:55 – sesja pytań i odpowiedzi

10:55 – 11:25 – KAMIL BOLEK – dyrektor marketingu w LifeTube

  • Clutter reklamowy na kontach influencerów.
    Czy warto podejmować współpracę z twórcą związanym z jedną, silną marką? Czy pojedyncze kampanie będą wtedy dostrzeżone?

11:25 – 11:35 – sesja pytań i odpowiedzi

11:35 – 12:05 – PAWEŁ KWAŚNIEWSKI, Video Brothers, producent TV, reżyser, dziennikarz, artysta i KATARZYNA BOSACKA, polska dziennikarka prasowa i telewizyjna

  • Gwiazdy starych mediów na You Tube.
    Gwiazdy telewizji przenoszą się do sieci – co mogą teraz zaoferować markom, czego nie mogli w telewizji.

12:05 – 12:15 – sesja pytań i odpowiedzi

12:15 – 12:45 – przerwa lunchowa

12:45 – 13:15 – URSZULA SYPNIEWSKA, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Golden Rose i MARTA ŁUCKA-LACH, menedżer ds. marketingu i PR Golden Rose

  • Z perspektywy marki: influencerzy w e-commerce: konkretne i mierzalne efekty działań z influencerami, jak zmaksymalizować konwersję.
    Doświadczenie marki we współpracy z influecerami – case study.

13:15 – 13:25 – sesja pytań i odpowiedzi

13:25 – 13:55 – WOJCIECH WAWRZAK, radca prawny, autor bloga praKreacja.pl

  • Co wolno pokazywać/prezentować, a czego nie wolno na YouTube.
    Polityka obyczajowa YouTube i jak ona działa – demonetyzacja, +18, kiedy YouTube zdejmuje filmy i nakłada ostrzeżenia.

13:55 – 14:05 – sesja pytań i odpowiedzi

14:05 – 14:35 – KRZYSZTOF BUDZYŃSKI, Hash.fm, autor raportu „Musical.ly. Ulubiona aplikacja nastolatków”

  • TikTok – jak sobie radzić z ewidentnymi brakami platformy.
    Fenomen aplikacji wśród najmłodszych. Wady i zalety. Czy w aplikacji leży potencjał reklamowy dla marek?

14:35 – 14:45 – sesja pytań i odpowiedzi

14:45 – zamknięcie konferencji