Video Marketing Conference – Press.pl

Program II edycji VMC

Video Marketing Conference

Wideomarketing * Współpraca z influencerami * Badanie efektywności wideo w internecie * Budowanie wizerunku marki w sieci

W dniu gali Grand Video Awards 11.10.2018 r.

Kino Iluzjon, godz. 10:00

Dla kogo:

szefowie marketingu firm, szefowie sprzedaży,
stratedzy, media plannerzy, producenci w domach mediowych, agencjach reklamowych,
studia producenckie,
sieci partnerskie MCN.

*PROGRAM*

9:45 – 10:00 – rejestracja uczestników

10:00 – 10:10 – otwarcie konferencji, kwestie organizacyjne

10:10 – 10:40 – KAROL DZIEDZIC, Google certified trainer – Kulisy AdWords – prowadzenie skutecznych kampanii w internecie: kreacja, demografia, zakup

10:40 – 10:50 – sesja pytań i odpowiedzi

10: 50 – 11:20 – SZYMON KUBIAK, head of content creation w MediaCom Warszawa – Współpraca z influencerami z perspektywy domu mediowego – case study najlepszych oraz najbardziej nieudanych akcji

11:20 – 11:30 – sesja pytań i odpowiedzi

11:30 – 12:00 – WERONIKA KRZYMIŃSKA, head of sales w Gamellon i MICHAŁ PETRYKA, senior account manager w Gamellon – Zasięgi – czy naprawdę warto o nie walczyć?

12:00 – 12:10 – sesja pytań i odpowiedzi

12:10 – przerwa lunchowa

12:40 – 13:10 – MARTA RZĄDKOWSKA, account manager w LifeTube i ANNA WÓJCIK, senior account manager w LifeTube – Nisze tematyczne i wykorzystanie potencjału ściśle sprofilowanych youtuberów

13:10 – 13:20 – sesja pytań i odpowiedzi

13:20 – 13:50 – MACIEJ SAWICKI, współwłaściciel domu produkcyjnego Foszer Sawicki i studia animacji Better Story Studio – Profesjonalny e-sport – demitologizacja gamingu i sterepotypu gracza. Jak skorzystać z wielomilionowej widowni.

13:50 – 14:00 – sesja pytań i odpowiedzi

14:00 – 14:30 – KAROLINA CHOJNOWSKA, agency sales manager w TalentMedia – Automatyzacja w świecie influencerów.

14:30 – 14:40 – sesja pytań i odpowiedzi

14:40 – 15:10 – dr hab. MAREK ŚWIERCZYŃSKI i MICHAŁ CHODOREK, adwokaci w KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński – Konkretnie o prawach autorskich. Case’y na YouTube, spory, kradzieże, przeciwdziałanie.

15:10 – 15:20 – sesja pytań i odpowiedzi

15:20 – 15:50 – WOJTEK KARDYŚ, współzałożyciel Good For You – Czego nie robić, decydując się na współpracę z influencerem.

15:50 – 16:00 – sesja pytań i odpowiedzi

16:00 – zamknięcie konferencji