Video Marketing Conference
Wideomarketing * Współpraca z influencerami * Badanie efektywności wideo w internecie * Budowanie wizerunku marki w sieci
W dniu gali Grand Video Awards 11.10.2018 r.
Kino Iluzjon, godz. 10:00
Dla kogo:
szefowie marketingu firm, szefowie sprzedaży,
stratedzy, media plannerzy, producenci w domach mediowych, agencjach reklamowych,
studia producenckie,
sieci partnerskie MCN.
*PROGRAM*
9:45 – 10:00 – rejestracja uczestników
10:00 – 10:10 – otwarcie konferencji, kwestie organizacyjne
10:10 – 10:40 – KAROL DZIEDZIC, Google certified trainer – Kulisy AdWords – prowadzenie skutecznych kampanii w internecie: kreacja, demografia, zakup
10:40 – 10:50 – sesja pytań i odpowiedzi
10: 50 – 11:20 – SZYMON KUBIAK, head of content creation w MediaCom Warszawa – Współpraca z influencerami z perspektywy domu mediowego – case study najlepszych oraz najbardziej nieudanych akcji
11:20 – 11:30 – sesja pytań i odpowiedzi
11:30 – 12:00 – WERONIKA KRZYMIŃSKA, head of sales w Gamellon i MICHAŁ PETRYKA, senior account manager w Gamellon – Zasięgi – czy naprawdę warto o nie walczyć?
12:00 – 12:10 – sesja pytań i odpowiedzi
12:10 – przerwa lunchowa
12:40 – 13:10 – MARTA RZĄDKOWSKA, account manager w LifeTube i ANNA WÓJCIK, senior account manager w LifeTube – Nisze tematyczne i wykorzystanie potencjału ściśle sprofilowanych youtuberów
13:10 – 13:20 – sesja pytań i odpowiedzi
13:20 – 13:50 – MACIEJ SAWICKI, współwłaściciel domu produkcyjnego Foszer Sawicki i studia animacji Better Story Studio – Profesjonalny e-sport – demitologizacja gamingu i sterepotypu gracza. Jak skorzystać z wielomilionowej widowni.
13:50 – 14:00 – sesja pytań i odpowiedzi
14:00 – 14:30 – KAROLINA CHOJNOWSKA, agency sales manager w TalentMedia – Automatyzacja w świecie influencerów.
14:30 – 14:40 – sesja pytań i odpowiedzi
14:40 – 15:10 – dr hab. MAREK ŚWIERCZYŃSKI i MICHAŁ CHODOREK, adwokaci w KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński – Konkretnie o prawach autorskich. Case’y na YouTube, spory, kradzieże, przeciwdziałanie.
15:10 – 15:20 – sesja pytań i odpowiedzi
15:20 – 15:50 – WOJTEK KARDYŚ, współzałożyciel Good For You – Czego nie robić, decydując się na współpracę z influencerem.
15:50 – 16:00 – sesja pytań i odpowiedzi
16:00 – zamknięcie konferencji