„Szklany sufit? Kryzys wielkich influencerów i blokady rozwoju małych kanałów.
Mierzenie się z wyzwaniami – zasięgi, produkty, regionalizm czy globalizm – oraz zmieniającą się modą, przemijaniem.”
Jacek Gadzinowski – producent wideo, podróżnik, kitesurfer i przedsiębiorca. Blisko 20 lat doświadczenia zawodowego zdobywał jako publicysta i dziennikarz, negocjator i kupiec, specjalista sprzedaży, marketingu i komunikacji. Specjalizuje się w marketingu internetowym, produkcji wideo oraz e-commerce. Po pracy dla jednej z największych marek na polskim rynku zamknął etap pracy w korporacjach na rzecz własnego biznesu i eksperckich projektów oraz pasji. Prowadzi i konsultuje dużych klientów w cyfrowym świecie (m.in. branża telekom, przemysł chemiczny, elektroniczna rozrywka). Realizuje produkcje filmowe na rzecz klientów i firm. Zajął się produkcją materiałów dokumentalnych oraz książką podsumowującą rynek wideo produkcji YouTube w Polsce czy też życia fit dla 30–40–50-latków. Prowadzi m.in. autorskie projekty filmowe na YouTube w formacie: rozmowy z ludźmi pasji, „wjazd na chatę”, czyli wideo z twórcami z YouTube, muzykami czy ciekawymi osobistościami, filmy podróżnicze i ciekawe zajawki/pasje/sporty, a także podróże po Polsce i świecie. Kanał Jack Gadovsky śledzi blisko 630 tys. subskrybentów, a filmy osiągnęły oglądalność powyżej 100 mln odtworzeń.
„Clutter reklamowy na kontach influencerów.
Czy warto podejmować współpracę z twórcą związanym z jedną, silną marką? Czy pojedyncze kampanie będą wtedy dostrzeżone?”
Kamil Bolek – dyrektor marketingu w LifeTube – największej w Polsce sieci partnerskiej YouTube i TalentMedia – agencji influencer marketingu. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował, i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: „Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)”.
„TikTok – jak sobie radzić z ewidentnymi brakami platformy.
Fenomen aplikacji wśród najmłodszych. Wady i zalety. Czy w aplikacji leży potencjał reklamowy dla marek?”
Krzysztof Budzyński – account manager Hash.fm. Z branżą influencer marketingu i social mediów związany od pięciu lat. Obecnie pracuje dla Hash.fm – agencji z wypracowanymi autorskimi metodami efektywnej współpracy z liderami opinii w internecie. Wcześniej w Agorze, jako manager partnerstw strategicznych, rozwijał pierwszą polską sieć wielokanałową YouTube (MCN). Współpracował przy kilkuset kampaniach influencer marketingu zarówno w roli managera twórców, jak i od strony kreacji oraz strategii (m.in. dla Chupa Chups, T-Mobile, Estée Lauder, Eurobank czy instytucji publicznych jak Ministerstwo Zdrowia czy Rzecznika Praw Dziecka). Jest autorem pierwszego w Polsce raportu o Musically (obecnie TikTok) – „Musical.ly. Ulubiona aplikacja nastolatków”.
„Z perspektywy marki: influencerzy w e-commerce: konkretne i mierzalne efekty działań z influencerami, jak zmaksymalizować konwersję.
Doświadczenie marki we współpracy z influencerami – case study.”
Urszula Sypniewska – dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Golden Rose Sp. z o.o. Ponad 15 lat doświadczenia w marketingu B2C. Przez pewien czas związana z branżą farmaceutyczną (suplementy diety i OTC), by od pięciu lat zarządzać marką kosmetyków kolorowych Golden Rose na polskim rynku. Zarządza działem sprzedaży detalicznej (80 stoisk firmowych i franczyzowych), w tym pracą koordynatorów regionalnych oraz współpracą z dystrybutorami lokalnymi. W kontekście marketingu odpowiedzialna za komunikację do klienta finalnego, klienta hurtowego i franczyzobiorcy. Bacznie obserwująca wpływ influencerów na zachowania zakupowe milenialsów. Pasjonatka mediów społecznościowych i teen marketingu.
Marta Łucka-Lach – menedżer ds. marketingu i PR Golden Rose Sp. z o.o. Karierę zawodową rozpoczęła jako dziennikarka niewielkiej redakcji biotechnologicznej. Tam szlifowała pisanie tekstów i sztukę rozmowy na każdy temat, nawet z noblistami! Z marką Golden Rose związana od pięciu lat. Buduje i wdraża strategie z zakresu influencer marketingu, social mediów, PR-u, employer brandingu oraz wspiera działania CSR. Czuwa nad kreowaniem i utrwalaniem odpowiedniego wizerunku marki w oczach konsumentów. Nie jest jej straszna organizacja eventów, sesji zdjęciowych i nagraniowych, komunikacja kryzysowa oraz zaplanowanie launchu nowego produktu. Wie, co znosi psychika grafika – w końcu pracuje z nimi niemal codziennie. W swojej pracy stawia przede wszystkim na autentyczny i szczery przekaz marka – konsument, który buduje zaufanie. Wielbicielka branży beauty, chatbotów i siły influencer marketingu. Spędza długie godziny na YouTube i Instagramie. Ciągle poszukuje nowych kanałów komunikacji z odbiorcą.
„Co wolno pokazywać/prezentować, a czego nie wolno na YouTube.
Polityka obyczajowa YouTube i jak ona działa – demonetyzacja, +18, kiedy YouTube zdejmuje filmy i nakłada ostrzeżenia.”
Wojciech Wawrzak – radca prawny, autor bloga praKreacja.pl, entuzjasta muzyki i aktywnego wypoczynku. Na swoim blogu, nieprzerwanie od 2013 roku pomaga branży kreatywnej rozwiązywać jej problemy prawne. Specjalizuje się w prawie ochrony danych osobowych, prawie autorskim, prawie internetu i nowych technologii. Na co dzień pracuje z twórcami, freelancerami, przedsiębiorcami, start-upami, sklepami internetowymi oraz innymi przedstawicielami branży kreatywnej i internetowej.
„Gwiazdy starych mediów na You Tube.
Gwiazdy telewizji przenoszą się do sieci – co mogą teraz zaoferować markom, czego nie mogli w telewizji.”
Paweł Kwaśniewski – producent TV, reżyser, dziennikarz, artysta, amator kolarstwa szosowego. Wszechstronny człowiek, który swoje doświadczenie zdobywał zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Zawodowo związany z prasą, radiem, telewizją, teatrem oraz internetem, którego stał się absolutnym fanem w 1994 roku. Autor elitarnego, pierwszego polskiego bloga Netlog.org, twórca audycji radiowych i telewizyjnych o internecie. Od 2012 roku współpracuje z wieloma agencjami PR w zakresie komunikacji wideo przez internet. Jest przedstawicielem światowego potentata w dziedzinie transmisji online ON24.com na Europę Wschodnią i Centralną. Pomysłodawca i współorganizator konferencji i warsztatów pt. „Videorewolucja nadchodzi – kto zarobi na treściach video w internecie”. Producent seriali internetowych oraz kilku kanałów na YouTube. Producent i partner w Video Brothers MCN.
Katarzyna Bosacka – dziennikarka telewizyjna i prasowa, autorka i współautorka programów „Wiem, co jem”, „Wiem, co kupuję”, „O, matko!”, „Co nas truje?”, „Gwiazdy od kuchni”. Autorka wielu książek o tematyce poradnikowej, laureatka Telekamery, Kryształowych Piór, Lauru Ekoprzyjaźni i wielu innych nagród. Pracę w mediach zaczynała w „Wysokich Obcasach” sobotnim dodatku dla kobiet do „Gazety Wyborczej”, była jedną z jego założycielek. W latach 2006-2019 pracowała w telewizji TVN Style. Od sierpnia tworzy własny kanał na YouTube – EkoBosacka.
Prywatnie żona Marcina Bosackiego, byłego ambasadora RP w Kanadzie, mama czwórki dzieci, właścicielka brązowego mieszańca o kulinarnym imieniu Brownie, który byle czego do pyska nie bierze.
Prowadząca Video Marketing Conference 2019
Aleksandra Mikołajczyk – aktorka, businesswoman, producentka wideo. Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi oraz Lee Strasberg Theatre and Film Institute w Nowym Jorku. Od 2011 CEO agencji Moon Media, której esencją jest obraz w różnej postaci. Zarządza całością działań firmy – różnorodnymi projektami digital video i content marketingu oraz kampaniami z liderami opinii (influencerami) na YouTube i TikToku.
Uczy aktorstwa, prowadzi wywiady z marketerami oraz influencerami w programie YouTube Backstage. Ma duże praktyczne doświadczenie w obszarze szkoleń i występów przed kamerą. Prowadziła szkolenia m.in. dla HPE, Edipresse, Thinktanku.